blabla.. xD

Hej alla ^w^

Jag hade datorn på fixning (dvs att pappa skulle fixa till den) så att saker och ting skulle börja funka igen, Itunes och Quicktime t.ex vägrade att starta vilket irriterade mig rejel så jag skulle få den fixad och visst, nu funkar all de programen som inte funkade förut men nu ska dator bara gräla med mig och vägrar låta min externa håddisk koppla ihop sig med datorn utan att den ska sluta funka och det är ju den externa hårddisken som jag använder mest av allt för den har alla mina viktiga saker >_<

Men, nu har jag gnällt så det räcker xD

jag hade faktist bara tänkt rekomendera en låt till er, och den låten heter inget mindre än "loveless" och sjungs utav den vackra Yamashita Tomohisa ^w^



Så nu hoppas jag att ni blir lite glada ^w^

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0