Ny, cool affär i Linköping!

Hejsan alla!

Jag vet att jag inte har skrivit något men det är faktist inte bara mitt fel för internettet till min dator har inte riktigt fungerat som den ska men nu så hoppas jag att de ska gå =)

Igår så var det studiedag (youppi! = ett franskat jippy xD) och då sova jga, åh va skönt xD Men sen så åkate jag och Tina ner till stan för att shoppa lite xD Jag hittade en skit cool affär som ligger en våning ner från skivhuset om ni vet var det ligger, där fanns det massor av coola saker som t-shirtar med coola tryck, reggea kläder, palestina sjalar, hattar, väskor och en massa annat coolt =D

Själv så köpte jag en t-shirt och en röd/svart palestina sjal för bara 180 kronor (billigt billigt xD) och jag bara måste dit och handlar lite mer någon annan dag, typ nästa vecka eller nått =P

Här är iaf en bild på trycket som va på min t-shirt:


 Fin va? 
(Om ni inte kan se så står det "you will hate my musik" på den, haha, det passar ju skit bra xD)



Haha, det var allt för Fia för nuet.. ha' det och kom ihåg att leva livet ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0