Konfan xD

Nu har jag kommit hem från Konfan =D

Det var otroligt tråkigt som vanligt men jag stod ut med tanken på att jag bara behöver gå dit en tisdag och en söndag till! Förutom att jag måste gå dit två torsdagar för att prova ut "konfirmand klänningarna" eller vad jag ska kalla de och så ska vi ta kort på allihopa en annan torsdag men förhoppningsvis så behöver vi bara vara där en timma, en och en halv kanske =)

Nu sitter jag och driker en hemmagjort jordgubbs smoothie =) "MUMS!" xD
Just nu så sitter jag och lyssnar på Patrik Isaksson, en bra artist men alla delar ju inte den åsikten med mig *hosthost* xD

Men nu ska jag skriva lite på en berättelse som jag håller på me.. jag hoppas att den bli bra men jag tvivlar starkt på det, men iaf, ha det bra alla kramgoa nallebjörnar xD


Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0