Klaga av sig xD

Goddag alla =D

Idag är det söndag, en tråkig och vanlig söndag men ändå =P

Jag har inte gjort något speciellt idag eller så utan jag har mest bara tittat på tråkiga tv-program fast när de började visa desperate housewives så kände jag att jag var tvungen att hitta på något så jag gick ner till pappa för att sitta lite vid hans dator (den är lite roligare för där finns typ alla mina grejer) men så visade det sig att han hade varit tvungen att om installera den så det fanns inga program kvar på datorn =''(

Men jag hoppas att han får den att fungera som förr snart för jag är i extremt behov av mina dokument som jag har på den datan -_-

menmen.. vad kan man göra? Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag =)

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0