Goddagens ^^

Hej och hopp alla =D

Nu känns det äntligen som om sommaren är på väg för det är soligt ute!!! xD Jag tror att idag är typ den första dagen på en månad eller två när jag har dragit upp parsienerna (eller hur det nu stavas) för förut så har det enda man har sett varit snö och blans och annat tråkigt xD

Dagen i skolan gick rätt så fort och nu så sitter jag här hemme och bara slappar tills klockan 20 över fem för då ska jag träffa Angelica och så ska vi gå till konfirmationen tillsammans xD 

I syslöjden så har jag äntligen stickan färdigt min bebis tröja så nu kan jag börja att sy ett klädesplagg och jag har typ ritat upp mallarna för de två största bitarna och resen ska jag rita av på tisdag ^^ Och jag lägger ut en bild på bebis tröjan så fort jag får en chans att ta kort på den så kan ni bedömma hur den ser ut då ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0