The host uppföljare!

THE HOST




Nu så har jag läst ut boken The Host av Stephanie Meyer och jag måste säga att den var skit bra! Både spänning, romans, aliens och allt annat som man skulle kunna vilja ha i en fantasy bok.. förutom vampyrer så klart xD

Stephanie Meyer har tydligen sagt i en intrevju i mars 2008 att uppföljaren till The Host nästan är klar och att om den skulle publiseras så skulle den heta The Soul och om det släpptes en trea så skulle den heta The Seeker.

Om hon skulle släppa en bok till med den här serien så skulle jag faktist bli mycket glad och jag rekomenderar verkligen den här boken om du gillar fantasy och sådant. Men bara så du vet så finns den här boken inte på svenska så om ni nu blir sugna på att läsa den så borde ni kanske bättra på er engelska eller så får ni väl ta hjälp utav en ordbok xD

Utav mig så får den här boken fyra F (FFFF) av fem (^o^)

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0