Skolavslutningen = skoskav xD

Hejsan ^^

Jag har inte skrivit på två dagar nu tror jag och det har varit pågrund av en enkel anledning: jag har varit slö XD Jag har bara inte haft lust att skriva men nu så sätter jag in ett nytt inlägg ^^

Idag hade jag min skolavslutning (ja!!) och det känns mycket skönt att ha sommarlov men det känns lite surt att jag bara kommer att gå kvar på min skola i ett år till och sen så måste jag börja på gymnasiet.. men det känns ändå som om jag äntligen börjar bli sedd som vuxen och sånt men jag tycker det är skönare att bli sedd som barn.. menmen.. alla blir vi ju vuxna någongång :P

Jag bestämde mig för att ha på mig min stora vita tunika och mina svarta leggins och mina smycken som jag fick av mormor i konfirmations present och så hade jag på min mina nya skor som jag köpte just för det här men självklart så var jag ju tvungen att få skoskav av de skorna så jag gick typ halv vägen hem från skolan barfota för att det gjorde så jävla ont, men det är sånt man får leva med xD Som tur är så köpte mamma ett par ballerina skor till mig i förr går och de är skit sköna!!

Idag fick jag ju också mina betyg och jag tyckte de var helt ok, jag fick tre G i Geografi, Kemi och Idrott sedan så fick jag två MVG i Engelska och Slöjd och så fick jag VG i de resterande 11 ämnena, mamma blev skit glad iaf xD

Nu vid kvart i ett så ska jag ut och äta med min syster och mina föräldrar på en kina resturang här i stan där de har jätte god mat ^_^

Det var allt jag tänkte skriva nu, men ha det bra!

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0