Pressbyrån och Shojo stars

Hej och hallå Sverige!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket utan jag har mest suttit vid datorn och nördat men sen så för typ två timmar sen så gick jag ut med min hund Latino eller egentligen så var det jag som gick ut och jag tog med honom så att jag skulle slippa gå omkring i skogen ensam xD

Imorgon så vet jag inte heller vad jag ska hitta på men om jag ska gissa så tror jag att jag kommer göra lika lite som idag.. jag menar, vad finns det egentligen att göra här i Linköping på söndagar? Men om jag vaknar innan tolv så ska jag nog försöka att ta mig iväg till pressbyrån i stan och kolla om de har några bra tidningar som jag kan sätta tänderna i.

Mest så skulle jag vilja ha en tidning som hette Shojo stars men jag tror inte att den finns här i Linköping utan om jag kommer ihåg rätt så finns den bara i Göteborg, Stockholm och Malmö xD



Ha en bra natt och sov gott!

Kram Fia (^_^)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: haha ja, eller hur ^^

2009-06-06 @ 22:32:44
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0