Mönster?

Hej och hopp, nu är Fia här och skriver igen!!

Jag har just suttit och tittat på stylista och jag måste säga att jag tycker att det var synd att William åkte ut för jag tyckte att han tillförde något som jag tyckte passade i den serien, menmen.

Förut när jag var ute och gick så kom jag på att jag verkligen skulle vilja börja sy mina egna kläder och göra mina egna mönster men jag är ju inte så jätte bra på mönster och sådan så jag hade tänkt fråga om någon hade några råd om hur jag skulle kunna göra, för jag sökte lite på google förut men det enda tipset jag hittade var att ta ett plagg som man redan gillade och rita av det och göra ev. ändringar eller att köpa en bok som hette "Mönster och konstruktioner för damkläder" men jag såg att den boken fanns på biblioteket så jag funderar på att beställa den till det stora biblioteket och att sedan låna den där ifrån..

Imorgon så är det min sista "riktiga" skoldag i åttan och jag tycker att det känns skönt men ändå lite jobbigt för nästa år så är det ju nationella prov och skit men och sen så måste man lämna klassen för att börja på gymnasiet.. men jag borde inte sörja det nu utan njuta av den tid jag har kvar, men jog hoppas att ni har haft en bra dag...

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0