Marked..

Goddagens ^w^

Har nu kommit hem ifrån skolan och jag har hunnit äta lite vofflor till mellis xD Nu sitter jag här och lyssnar på gamla låtar som jag lyssnade på för 2 eller 3 år sedan, jag är för lat för at hämta och koppla in min externa hårddisk xD Men det fungerar bara bra, det är mest låtar fron Byz och disney filmer som spelas just nu men snart kommer det väl någon bra kan man ju hoppas ^^

I går så beställde jag en ny bok btw, den får jag av mamma för att jag har varit duktig nog och gått ut på promenader varje dag i en hel vecka (wow! xD) haha, den heter iaf Marked och är skriven av Kristin Cast och den handlar om.. vampyer! (oväntat xD), sen så är den ju oxå på engelska så jag hoppas att jag fattar allt.. det gör jag troligtvis oxå men iaf xD Den borde komma någongång nu i vecka, så jag bara väntar ^^

  <--- Boken xD


Idag fick jag veta att jag kommer få VG i svenska och MVG i engelska!! Haha, nu har jag MVG i båda ämnena som jag har Johanna i xD Men iaf, nu ska jag spela Zuma, ha det bra alla mina älsklingar! ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0