Betyg igen, (^_^)

Hejsan alla, som rubriken kanske redan har avslöjat så är jag väldigt glad idag, dels för att idag var sista dagen för betyg så nu är der klart och då behöver man inte oroa sig för det något mer. 

En annan sak som gör mig så glad att jag nästan hoppar av lycka är det att jag får ett MVG i slöjd!! Haha, jag hoppades och kämpade för att få det men jag trodde faktist att hon "bara" skulle sätta VG på mig men icke sa nicke och ett MVG det blev!! 
 
Jag har ju stickat en tröja där som fik MVG som betyg men så var man tvungen att sy ett klädesplag också och då så bestämde jag mig för att göra en någolunda kompliserad hängsel klänning och jag hade min sista syslöjds lektion igår och då så hade jag fortfarande kvar ganska mycket  men jag tog med den hem för att jag trodde att jag iaf kunde försöka att rensa bort alla överblivna trådar som låg och skräpade men så såg jag att mammas sy maskin fanns där men mamma har sagt att den har varit trasig i typ 2 år nu eller nått men jag bestämde mig iaf för att försöka se om den fungerade och det gjorde den så jag hann klart med klänningen tills idag!! 

Men sen så misstänker jag att jag ckså kommer få ett MVG  engelska för där tycker jag faktist att jag förtjänar ett MVG, jag vill inte låta själv god men jag vet att jag är duktig i engelska och jag har lämnat in typ allt i tid och på MVG nivå soå om jag inte får MVG nu så kommer jag att bli riktigt förbannad! (>_<)

En annan bra sak är att jag får behålla mina VG i bild och franska ( tror jag ) vilket jag faktist inte riktigt tycker att jag förtjänar fullständigt men jag tänker faktist inte klaga för jag vill ju ha minst VG i alla ämnen ( förutom i idrott (#^_^#) ) så jag måste värkligen höja ribban i de ämnena nästa termin.

Jag sätter in lite bilder på min klänning i nästa inlägg för jag har inga bilder på den just nu men vad tycker ni om betygen egentligen? Tycker ni att det är bra att vi ska byta betyg från IG, G, VG och MVG till A, B, C, D, E, F ? 

Lämna gärna en kommentar!

Kram Fia o(^o^)o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0