42 dagar kvar till premiären...

Ja, nu så är det bara 42 dagar kvar tills premiären på Harry Potter och Halvblodsprinsen och jag kan inte vänta!! Jag har ju väntat på att den här filmen ska komma i en evighet känns det som! ^w^

Jag sätter in en bild på HP-gänget bara (^_~)

 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sen så hade jag faktist tänkt reklamera lite för ett par bra sidor där man kan läsa manga som inte finns i Sverige men bara så ni vet så är typ allt på engelska såvida det inte står att det är RAW för då så är det på orginal språket som t.ex japanska.

www.mangafox.com
www.mangavolume.com
www.onemanga.com
www.animea.net


Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0