Vill till Harajuku -_- xD

Hejhej alla ^_^

Idag har varit ännu en vanlig och lite små tråkig dag men jag har iaf gjort något som verkligen behövts göra, jag har nämligen städat mitt rum =D Haha, jag började redan igår men nu så har jag städat all hyllor, under sängen, tagit ut saker som egentligen inte är mina (haha) och bäddat om min säng ^w^

Jaghar oxå kommit på vart jag vill åka om jag väl får åka till Tokyo någon gång, då vill jag till Harajuku, en stadsdel i Tokyo som är känd för att folk med lite unika klädstilar kommer dit plus att det finns en massa affärer där de sälje kläder till de med "unika" klädstilar, jag tror inte att jag skulle köpa några kläder där men det skulle ju vara skit häftigt att åka dit och kolla xD

Jag hittade den här tecknade bilden när jag kollade lite i olika forum, så jag sätter in den här ^^



Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en bra dag imorgon =D

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0