Twilight grejor som jag vill ha xD

Hejhej allihopa (eller de få som läsar xD)

Jag har fortfarande inte fått tag på bilderna från Paris men jag jobbar på det xD

Just nu sitter jag iaf och väntar på att jag ska få se 200 pounds beauty (har redan sett den men den är så bra så den måste ses igen) och jag har hittat en ny sida som kan föda mitt drama/anime beroend som heter www.aznv.tv och det fungerar för tillfället.. men man måste installera en spelar på datorn för att kunna spela upp deras "filmer" som de har där och det har krånglat lite idag men just nu fungerar det bara bra xD

Idag har jag inte gjort särskilt mycket förutom att jag har läst klart betrayed och den var väl ok, men jag kommer nog inte köpa trean nu på derakten utan jag ska försöka hitta en ny, lite bättre serie för nu är jag ganska trött på den serien och huvudpersonen gillar jag inte riktigt... tycker hon är lite väl ytlig plus att de får vampyrer att låta som häxor med blodlust i den där serien.. xD

Jag har varit inne lite på discshop och tittat lite och jag har sett att de har twilight tröjor där så jag planerar att beställa hem en t-shirt eller en hoodie eller kanske något linne.. emn jag vet inte.. ska fråga mamma imorgon för jag tror inte hon vill bli väckt nu.. xD Det är bara synd att en hoodie kostar 499 och att en t-shirt kostar 199 spänn, för jag vet inte om jag vill lägga så mycket pengar på en tröja som kanske inte passar.. xD Men jag kanske kan övertala mamma att köpa den åt mig eller att hon kan betala hälften och jag hälften.. hmm.. vi får se ;P 

Jag hittade lite fler saker på sidan som jag ville ha så jag sänger sätta ut det här ^_^

 
          Jag gillar hurtröjan ser ut och trycket 
                är också riktigt snyg
                    iaf så som det ser ut här xD



    

Utav de här sakerna så gillar jag nog armbanden mest för jag gillar inte t-shirtens "huvudhål" eller vad jag ska säga xD Och jag har så pass många nyckelringar... men jag är bara helt förälskad i trycket på t-shirten <3




Den här vill jag egentligen inte ha men jag bara älskar trycket, hehe xD



Men det var allt för mig just nu, ha en bra natt och sov sött ^w^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0