New Moon Trailer och daglig rapportering xD

Nu har jag hittat trailern till New Moon så jag tänker lägga in den här xD



Dgaen idag har varit helt okej, det känns skönt att ha kommit hem men jag sov faktiskt bort nästan hela dan men jag föredrar ändå att vara vaken på natten, det är så mycket roligare att vara va´ken då och jag vet inte varför.. xD

Idag lästa jag ut The Host för andra gången iaf och jag säger bara att ni måste läsa den!! Syn bara att den inte finns på svenska för om jag har förstått det rätt så tycker de flesta att det är svårt att läsa en bok på engelska.. xD Men jag har börjat läsa en annan bok som heter "Betrayed" och det är en fortsättning på boken "Marked" som jag läste ut för ett tag sen.. men nu har jag hunnit läsa typ halva "Betrayed" på bara en dag så jag hoppas att jag kan hittat boken "Chosen" oxå som är fortsättningen i serien.. xD

Hursomhellst så hoppas jag att ni har haft en bra dag och att ni får en bra natt.. xD

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0