Moppe kort och Mamoru Miyano

Good day everybody ^_^

Idag så har grejerna till min moppe kurs kommit, jag ska nämligen lära mig att köra EU-moppe på söndag och förhoppningsvis så klarar jag provet och så så att jag verkligen får fortsätta att köra EU-moppe.. för att man ska klara av kursen så ska man svara rätt på åtminstonne 20 av 25 frågor om typ vägmärken och sådan =P

Jag hade tänkt nämna att det finns en japansk seiyū, skådespelare och sångare som heter Mamoru Miyano (en seiyū är en som ger röster åt olika karaktärer i anime och sådant). Han har bland annat gett röst till karaktärer som Shō Fuwa i Skip Beat! och Tamaki Suoh ifrån Ouran High School Host Club.




Han har gett ut en skiva som heter Break och jag kollade om de hade den skivan på http://www.cdon.com/ och det visade sig att de hade den men den kostade nästan 900 spän så jag sökte på google och då hittade jag en direkt download istället och jag måste bara säga att jag tycker den är riktigt bra =D

Där jag hittade direkt länken till Break hittade jag också direkt länkar till en massa olika japanska och koreanska skivor som jag tog ner, jag har inte hunnit lyssna på allt än men nu har jag iaf lite bra musik xD

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0