The day so far.. xD

Good afternon people! ^^

Nu sitter jag här igen och jag hade tänkt skriva in lite om hur det har varit idag, skolan var väl helt ok, no, matta, syslöjd, engelska och profil.. och ett stort plus var ju det att vi slutar så tidigt på tisdagar ^^

No'n var väl också ok, förutom att vi tillbringade en stor del att snacka om twilight och Harry Potter för det fanns ju faktist inte så speciellt mycket att göra än att titta på lite röd benmärg och vita blodkroppar i mikroskop och då kan man ju lite gärna prata under tiden, eller? xD

På syslöjde så hann jag inte så lång för jag var inte koncentrerad nog att sticka min lilla baby-tröja xD Inte för att jag har någon att ge den till men det kan väl vara kul att göra någon lite svårare än en halsduk, tycker jag iaf ^^

På engelskan så fick vi information om det nya arbets området vilket är Storbritanien, vi ska skriva ungefär en och en halv sida om någonting som har med Storbritanien att göra typ en del av landet eller en stad i landet.. jag tror att jag ska skriva om London men man vet ju aldrig =P

Sen på profilen så var det bara att sitta och skriva på för jag måste verkligen bli klar med min saga snart, den ska ju vara inlämnad på fredag! Och jag brukar nästan alltid lämna in mina saker en eller två lektioner innan ska ha lämnat in den.. hehe xD

Det var min dag än så länga, har det!

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0