The day is today xD

Hejsan och god kväll ^^

Sitter och skriver lite på min svenska saga, jag tror att jag snart är klar men den ska ju vara klar i morgon så jag måste fortsätta jobba med den men jag tar en liten paus från skrivandet för att skriva ett litet inlägg till min lilla blogg xD

Dagen har väl varit ganska bra och skön förutom att jag har varit trött och har haft ont i huvudet men det är ju inget speciellt ovanligt om jag säger så. Idag så hände det inte så jätte mycket i skolan förutom att vi hade vikarie i matte och biologi som hette Habib xD

På idrotten spelade vi basket och det var rätt så roligt faktist, det är länge sedan jag var så inne i en match på idrotten men om jag får säga det själv så är jag nog inte smäst på basket om jag säger så xD De två sista lektionerna var franska och profil, franskan gick väl rätt så bra. Vi fick lära oss om hur vi ska böra -ir och -re verb vilket faktist var rätt så lätt och sen så sjöng våran franska lärare och en kille från frankrike som heter Antoian (eller hur fan det nu stavas =P) som är i sverige för att lära sig svenska nån låt om någon väldigt dyr gata i Paris. Profilen var lugn och jag satt mest och försökte skriva på sagan men var inte rikrigt på humör =/.

Ja.. nu måste jag åter gå till skola arbetet xD

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0