It's a new dawn, It's a new day, It's a new life..

Ja, det är det verkligen för mig och min nya förbättrade blogg! Jag har jobbat ända sedan klockan tre på eftermiddagen men nu äntligen är den färdig! Det tog ett tag men jag blev faktist väldigt nöjd med resultatet, det är ju i alla fall en uppgradering med tanke på hur den såg ut innan.. =)

Jag hade tänkt börja med att göra lite reklam för ett skit bra band som de flest troligen har hört talas om nu och det är Paramore, de är nog mer kända nu är någonsin eftersom att de har varit med och spelat in musiken till film versionen av Twilight, vilket är en mycket bra film och jätte bra bok.

Det var nog allt för mig just nu, men ha det bra och så hoppas jag att ni tittar in igen ^^

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0