Har du något tips på en bra sida? xD

Men heeeeejsan mina små vänner ^^

Nu sitter man här igen och skit trist.. det finns faktist inte så många bra sidor på svenska som man skulle kunna tro! Det finns spel sidor som hamsterpaj och 123spela.se och sen så finns det sidor som kamrat och lunarstrorm.. jag vet inte riktigt vad jag ska kalla de sidorna men typ.. sega chatt sidor kanske? XD Sen så finns det sidor där man kan visa bilder som bilddagboken, snyggast och facebook men de blir så himla tråkigt i längden, det slutar ju med att man bara sitter stirrar på sin egen profil xD

Det jag saknar är en riktig chatt! Typ som spray chatten var, synd bara att dom stängde ner den.. buuh för spray xD 

Om ni har något tips på något roligt ställe "on the wide world web" så kan ni ju skriva en kommentar =)

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0