Dagen =/

Nu så är det dags att skriva lite här igen.. ^^

Dagen har inte vart den bästa direkt om jag säger så, det ända som var riktigt bra var att vi missade franskan på eftermiddagen för att vi skulle gå på någon afrikansk konsert, och jag kan bara säga.. blää! Det var inte kul alls, det roliga skulle i så fall ha varit deras scen kläder, de gick ju klädda i typ en kjol och några frans grejer på benen och händerna, haha, afrikanskt var det ju iaf xD

Efter skolan så skulle jag åka och simma, va inte riktigt på humör plus att jag var försenad eftersom att vi slutade senare än vanligt för att vi skulle se på den där jäkla konserten, men jag åkte till simningen och där gick det väl rätt så bra men sen när jag var klar och allt, kvart över 4 så kom inte pappa för vi hade tydligen "bestämt" att han skulle hämta mig kvart över 5 och jag hade bara 98 öre på mobilen så jag kunde ju inte ringa och säga att någonting var fel så jag var tvungen att stanna där i en timma och sen kvart över så ringer han och säger att han skulle komma lite sen! Så jag kom inte hem fören typ halv 6!! Men sen så vart jag mutad med semlor och choklad så nu är det förlåtet xD

Men hoppas eran dag har varit lite bättre än min xD

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0