SHINee med "Ring Ding Dong"

Hallå ^^

Jag har fastnat för ännu ett koreanskt pop band ^_^ Fast det är faktist bara det andra koreansa popbandet som jag gillar förutom FT Island men det känns ändå som jag bara dras mer och mer in i den koreanska pop-kulturen.. haha xD Fast där är det ju mest hiphop som sjungs just nu och jag gillar ju inte det så jätte mycket så jag ska nig klara mig undan utan att fastna för djupt i det träsket xD

Men bandet som jag nu har fastnat för är iaf SHINee !!!!

Min favorit är Taemin (den söta ungen xD) och han är faktist bara ett år äldre än mig xD Haha, oj vad ovant, jag gillar någon som är i närheten av min egen ålder xD

Jag bjuder iaf på en sjukt bra låt av dem som heter "Ring Ding Dong" !!!

 

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0