Love like this och drama updatering xD

Hejsan hejsan igen ^_^

Ännu en super bra låt hittad =D *känner sig stolt och nördig xD*

Och den här låten är även den en koreansk pop-aktig låt här jag bara älskar refrängen.. haha, sitter och lyssnar på den just nu och de ända orden som går runt i huvudet på mig är "love, love like this, one love..." eller nått sådan.. haha xD

Sätter in låten här innan jag glömmer bort att göra det.. xD

Love like this med SS501:



Nyss så tänkte jag att jag skulle börja titta på drama serien Kamen Rider Kabuto där Mizushima Hiro spelar huvudrollen (egentligen var det inte pga honom som jag ville se den serien men kommer inte ihåg vad kille hette som fick mig att vilja se den serien.. ^_^' ) men jag klarade bara av att se två avsnitt sen tröttnade jag på att de klädde ut sig till maskinifierad insekter.. haha xD
 
Så nu hade jag tänkt kolla om det koreanska dramat My fair lady är något för mig, haha xD

Men hoppas att ni har haft och att ni får en fortsatt bra lördag!

Kram Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0