Mina & mammas naglar ^_^

Hejhej ^_^

Idag så var det första skoldagen och den var väl rätt okej, lite tråkig och fick reda på att jag måste ha hemkunskap på en annan skola menmen det var iaf kul att träffa alla glada (dock trötta) människor igen xD =P

Igår så gjorde jag iordning mina naglar inför idag och jag var rätt så nöjd med resultatet, men jag har bara en bild på höger handen eftersom att det är svårt att ta ett icke-suddigt kort på vänster handen själv xD

Naglar gjorda 16/8-09

Och sen idag så hade jag lite tråkigt så jag gjorde mammas naglar oxå, här får ni en bild på dem ^_^

Naglar gjorda 17/8-09

(På den vänstra tummen så sitter det faktist en nail-stickers med en fjäril på, synd att den inte syns xD)

Haha, det var allt som jag hade att säga för dagen, ha det underbart!

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina naglar

2009-08-23 @ 20:47:34
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0