9 end 2 out >_<

Hejsan hejsan pingviner ^_^

Jag vet att klockan är ganska mycket men jag är faktist inte på sov-humör så jag vill titta på en serie som heter "9 end 2 out" men problemet är att jag inte kan hitta avsnitt 2 online någonstans för att det verkar som att just det avsnittet har blivit bort taget utav någon anledning... men jag antar att jag får fortsätta kolla runt, iaf tills jag på något mirakulost sett kan komma in på www.aznv.tv och sätta på det för där VET jag att det finns xD

Idag slingade mamma håret blont på mig och det vart faktist riktigt bra, nu ser jag nästan blond ut igen, förutom att det är blött just nu men förut så såg det iaf blont ut, haha xD Men jag tror inte att det hade skadat om det hade suttit i i 3 - 5 minuter till, men jag är nöjd som det är ^_^

Hoppas att ni hade en bra söndag och att den här veckan blir lyckad,

Kram Fia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0