Klaga och Englands resan ^^

Hallå =)

Idag är det söndag och tråkigt nog så är det måndag imorgon, vilket betyder skola =( Men jag antar att jag inte kan göra ett skit åt det så det är bara att stå ut.. jag behöver ju bara vara där i två dagar den här veckan men iaf.. 

För på tisdag så ger jag mig iväg på konfirmations resa, vi ska åka till England! Jag skulle tycka det var extremt roligt om vi inte hade åkt dit för att gå i två dagar, för det första så gillar jag inte alla människor som jag kommer tvingas gå med, för det andra så gillar jag inte att vandra allt, för det tredje så ska vi gå i natur, alltså skog och sådant och jag har fattat att skog och vildmark inte gillar mig! Så det skulle ju vara bra ifall jag fick vara långt borta från det så skulle jag vara mycket gladare.. Men vi får vara där i en stad i en dag där vi får gå och handla och jag hoppas att de har JFK där för det har jag bara ätit en gång och jag skulle gärna äta det igen =) 

Så imorgon så måste jag packa iordning allting som jag ska ha med mig, så jag låg i badet förut och funderade på vad det var som jag var tvungen att hitta, hittills så har jag kommit på två saker, min ipod kan jag inte hitta, "Vad fan kan den va??" tänker jag och jag har letat överallt där jag har trott att den kan vara.. men jag får ta en extra titt imorgon för jag kommer inte att klara mig utan den i 6 dagar =( Den andra saken som jag inte kan hitta är min konfirmations armband som jag måste ha med mig  och den måste jag leta efter om en liten stund..

Annars så tror jag att jag har allt som jag kommer behöva fram till den väntande resan, men jag måste säga att jag inte ser så mycket fram emot den som jag trodde att jag skulle göra.. men det blir säkert bra, jag har ju Angelica i min vandrings grupp iaf =D

Menmen.. nu ska jag inte sitta och klaga på det längre, jag hoppas att ni får det bra, 

puss och kram

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0