Haaaaallå ^^

Hallå =)

Idag är det ännu en härlig, sommrig och otroligt varm dag ^^

Jag har inget speciellt för mig idag, utan jag har bara slappat och irriterat mig på katterna xD Min yngsta katt, Sirius, springer runt i lägenheten och skriker som f*n, han är en kille men jag börjat faktist att tro att han ör en hon, men på torsdag så ska han kastreras och då får jag väl veta på "riktigt".

Förresten så har jag, eller min mamma har köpt boken The host åt mig så jag hoppas att den kommer imorgon, och jag fick den till ett riktigt bra pris desutom, den kostar bara 114 kronor, på bokia på stan så kostade den 205 kronor eller någonting sådant, 200 kronor i alla fall.

Jaja.. det var allt xD

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0